KOBIETA KULA KOBIETA KULA
300
BLOG

Ascetyzm Świątobliwej Ewy czyli Kula i Filozofia Mistycyzmu

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 32

Wiadomo z literatury, że gdy zmienia się ciało, także samo zmienia się i dusza, na co taka Kula najlepszym jest przykładem. Tak się bowiem złożyło, że od kiedy ja medytacje wszelakie uskuteczniać zaczęłam, nie dość schudnięcia o siedemnaście kilo mnie było, dusza moja wznosić się na wyżyny mistyczne zaczęła. I chociaż na chrzcie mnie imię pierwszej grzesznicy w temacie kuszenia męskiego osobnika przy pomocy soczystych krągłości nadano, aby równowagę we Wszechświecie zachować, na drogę ascezy ja wstąpiłam. Kilogramy zaś tracąc cielesne, dusza więc moja wzrasta nieustannie do świątobliwości za życia dążąc, aż świecąc niezwykłym blaskiem niebiańskiego uśmiechu na twarzy mej anielskiej, nawet o wstrzykiwanie botoksu mnie już podejrzewano. W ten deseń ja się dowiedziawszy co to jest botoks i jak się niektóre osobniki żeńskie przy jego pomocy umartwiać raczą, aż pewnie Szymonowi Słupnikowi z słupa by spaść wypadło, gdyby takowe rzeczy przyszło jemu zobaczyć.

Tak się i wszak na tym padole złożyło, że gdy człowiek na drogę ascezy mistycznej wejść sobie postanowi, zaraz też pojawi się Nieczysty, co na drogę grzechu chce takową Świątobliwą Kulę sprowadzić. W ten deseń zaś,  gdy Święta nadejść miały, postanowiłam ja izolację uczynić od pokus wszelakich, do kuchni nie wchodząc wcale, gdzie w garnkach strawa perkotała przez wiernych w tradycji pielęgnowaniu czyniona, a grzechem obżarstwa u tychże skutkująca. Względem zaś, że mistyczny mój ascetyzm do szczęśliwości prowadzić powinien, także samo ja się i w strawę zaopatrzywszy, aczkolwiek nie pasującą do tradycji lecz do kulistego widzimisię.

Tak się bowiem składa, że gdy człowiek w swej marności poddaje się tak tradycjom, jak i pokusom ulegając nieczystym, największy grzech czyni, własną swą osobę krzywdząc. Gdy zaś Nieczysty widzi duszy opór i niezłomność świątobliwą, tak szturm zaczyna czynić, podsuwając to i owo na pokuszenie, a mroki swej duszy fałszywie rozświetla, aby światłość człowieczą podstępnie w mrok zamienić po wprowadzeniu delikwenta w tak zwaną pomroczność jasną. Strzec się należy w ten deseń, tak zwanej Magii Świąt, co złudną wielce jest często, a człowiekowi, co dusza u niego niezbyt stabilna, wiele może uczynić fałszywych nadziei, tudzież z raju  po owych Świętach wypędzić, jak to opisane zostało w Świętych Księgach w temacie Ewy Kusicielki, albowiem wobec niej wcale nie było okoliczności łagodzących, względem zamroczenia przez typa w butach z wężowej skórki, co ją zabajerowawszy pod drzewem, a majątku po owym tanim podrywie pozbawiwszy na tak zwane wieki wieków.

Nie mam ja zamiaru, jako Kula Mistyczka do świątobliwości swej dążąca nieustannie,  z takowym typem w żadne włazić układziki,  bo to ja jestem kobieta, co ma wodzić na pokuszenie, a nie być kuszona przez faceta, nawet jak on mnie tam opowiada, że jest Świętym Mikołajem i ma dla mnie worek prezentów.

Każden bowiem Mistyk, co ascetycznie z własną swą duszą w doskonałości pełne wszedł zrozumienie, wie o tym doskonale, że żaden Mikołaj w szczęśliwość nas nie wprowadzi przy pomocy worka z dobrem wszelakim. Także samo i uleganie tradycjom i naciskom na twarzy się kładzie cieniem, u kobiet szczególnie pod oczami. Nadmiar zaś pragnień w temacie dogadzania konsumpcyjnego, cielesną ciężkość spowodowawszy, ciąży także samo duszy człowieczej, tak po Świętach , jak i przed Świętami, co można zaobserwować w tak zwanej publicystyce. Jak raz bowiem, przed Świętami można w ten deseń przeczytać co przepysznego urządzić do jedzenia, jak ustroić stół, jakie kupić prezenty, a także samo i o tym kogo zaprosić, komu przebaczyć krzywdy wszelakie, bo tak tradycja nakazuje Wigilii względem, tudzież się jeszcze i podzielić opłatkiem. Gdy zaś Magia Świąt zgaśnie, jak lampiony na choince, tudzież inne oświetlenie okien i domów, co energii zeżarły tyle, co przy stole biesiadnym owych domów mieszkańcy, zaś rachunek za prąd wiele później nadejdzie, tak się z publicystyki można jeszcze dowiedzieć jak wywabić plamy z obrusa, jak i gdzie wymienić nietrafione prezenty, oraz jak zrzucić nadwagę dietą głodówkową, by błyszczeć na Sylwestra. Nigdzie jednakowoż nie znajdzie się informacji w temacie, dlaczego na skutek Wybaczeń Podczas Magicznej Wigilii, spokoju nie zaznawszy jeden z drugim, a wciąż dusza w człowieku ciężka.

Tak się jednakowoż korzystnie złożyło, że na takowym Salonie Publicystów, Doskonała Kula Mistyczna posiadając swego bloga i iluminacyjne czyniąc oświecenie, wzmocnione ascetycznie mając za sobą Święta, zdradzić może sekretnie, że gdy człowiek wewnętrznego spokoju i równowagi w sobie nie posiądzie, tak żadna Magia Świąt nie pomoże na wszelakie boleści jego udręczonej człowieczej duszy.

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości