KOBIETA KULA KOBIETA KULA
361
BLOG

Kula i Moce Parapsychiczne czyli Cuda Sekty Iluminatów

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 22

Czasem tak w życiu człowieczym się zdarzy,  że jak nic się nie zdarzy,  to się nie zdarzy,  a potem następuje zdarzeń lawina i nie wiadomo czego się wpierw uczepić,  a co się też i przyczepiło do nas w jakowymś temacie i spokoju nie mając, póki człowiek owych myśli nie zapisze. Tak to i bywa z pisaniem takiej Kuli na Salony dyrdymałek filozoficznych,  by przy pomocy manipulacji podświadomowościowej w umysłowość bliźniego swego podstępnie się wpakować,  w celu zdobycia w pobliskiej przyszłości literackiej nagrody Nobla. W ten deseń,  miałam ja w następnej notce oświeceniowo i filozoficznie o tak zwanych Znakach pisać,  tak się jednakowoż złożyło,  że Znaki ja ujrzałam,  co mnie kazały przy okazji jeszcze i o czym innym.

Względem,  że Karawan mój opon zimowych potrzebował,  bo kulam ja się nim ostatniego czasu w podróże wszelakie,  a jak wiadomo jesień mimozami się zaczynając,  wyrastają takowe Mimozki także i na ulicy,  co śpiąc na jawie i lepiej mieć w takowych spotkaniach z nimi dobre hamowanie i przyczepność odpowiednią. Tak to,  gdy do wymiany opon przyszło,  to się okazawszy,  że Karawan w tajemnicy przede mną schudnąć postanowił i się tłuszczu pozbył. W swej nieświadomości,  taka Kula w ten deseń by jego mogła na amen zajeździć i jak mnie wczoraj ze zdumieniem oświadczono,  tylko Cud jest to niewytłumaczalny,  że taki Karawan gania bez oleju w silniku,  a jego właścicielka swobodnie sobie śpiewając piosenkę w temacie Aj Łonna Flaj Ołej Łiw Ju! z uśmiechem nieziemskim. Tedy ja oświadczyłam uroczyście,  że Ochronne Znaki na sobie Karawan posiada w wielkiej ilości,  Oko Proroka na masce,  na szybie tylniej i przy kluczykach,  a także samo kierująca owym odlotowym Karawanem na szyi nosząc ów znak Iluminatów,  a jeszcze i niejaką Rękę Fatimy. Z dziwnym spojrzeniem się to spotkało jedynie i wymownym milczeniem dezaprobatycznym,  tudzież niewiarą w tak zwane Cuda.

Czymże jest Cud bowiem,  jak nie czym paranormalnym,  co w połączeniu z jakowymiś Znakami co się je widuje i Amuletami Ochronnymi, czyni z takiej Kuli nawiedzonego członka podejrzanej sekty i może nawet i skutkować pokropieniem mej skromnej osoby wodą święconą,  co względem połowy listopada ja za wielce niekorzystne uważam i wcale nie dlatego,  ze diablica jestem,  czy przynajmniej czarownica.

W tym temacie,  o czary ja byłam już podejrzewana za sprawą dwóch nieboszczyków,  co jednego odratowano wprawdzie,  ale drugi całkiem trup,  lecz czasy takowe mamy,  że Inkwizycja miast w wodzie pławić, to potrzebuje dowodu,  a miast czarownicę spalić,  gdy się argumenta zabobonne wyśmieje,  to pali się ze wstydu wprawdzie,  ale wielce przekonana w sprawie swych wierzeń.

Tak to,  analizując filozoficznie tak zwaną Wiarę Człowieczą, znajduję ja alegorie wszelakie w temacie wiary i z nią związanych Cudów,  którymi się pokrótce natenczas zajmę i w ten deseń nawiążę do niedzieli,  co jak się można dowiedzieć z literatury i Kobaltowych Okienek,  tak zwanym jest Dniem Świętym i jego święcić należy,  przede wszystkim do kościoła się wybrawszy. Idzie zatem Obywatel Wierzący do owego kościoła o wszelakie Cuda prosić,  zerknąwszy zgorszony na taką Kulę,  co Dzień Święty przemianowała na Dzień Lenia,  w papilotach sobie w oknie siedząc i obserwacje czyniąc tego świata,   wizualizacje wszelakie sobie uskutecznia,  czując wdzięczność za obecność w każdej chwili przy niej Anioła Stróża Chochlika. Obywatel wierzący zaś,  w owym kościele słuchając w temacie jak niewiasta jakowaś dziecka nie posiadając,   na skutek spotkania Zbawiciela, w podeszłym wieku w ciążę zaszła, gdyż posiadania potomka miała głębokie pragnienie,  a także samo i o Cudach na niedzielę wieczór odpowiednich, w temacie przemiany wody w wino i myśli sobie natenczas ów obywatel,  że to jest wielka szkoda,  że to nie te czasy,  bo jak raz by się przydało taki czy inny Cud otrzymać,  aby się piękniej i wygodniej żyło w dostatku wszelakim. Zbawiciel zaś i Aniołowie na pokłony jego patrząc i Mea Culpa słysząc,  kręcą tylko głowami i sami nie wiedzą,  czy się śmiać czy płakać,  że w dymach kadzidła się im z owieczek uczyniło stado baranów. Odwracają tedy oczy od owego widoku i przestają Cuda robić,  robiąc sobie wspólnie z taką Kulą, Dzień Lenia.

Tak się bowiem składa,  że gdy Wszechmogący Wszechświat w ten deseń od człowieka odwróci oczy zniesmaczony,  baranem ów człowiek zostanie na amen wieki wieków,  bo nie pojąwszy Prawd takowych,  że jedynie silna wiara Cuda czyni,  a jak się w Cuda nie wierzy,  to nie ma co o nie prosić.

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości