KOBIETA KULA KOBIETA KULA
212
BLOG

Odlot Zmysłów Rewolucji czyli Kula i Zgubna Poezja

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 20

*       *       *

 

Mój ukochany

W uszko mi mruczysz jesiennie

Lecz niezmiennie słodko

Rozgrzewasz mnie

Dosiadam Cię z radością

Spragniona, spragniona miłości

I gdy mnie bierzesz

W drogę spełnienia w ramionach gorących

Mrużę oczy jak kot

W jesiennym słońcu

Noc zaś

Oddechem rozgrzana

Rozszerza mi źrenice

I pragnę więcej, czuję więcej

Rozpędzam się, nic nie widzę...

Aż czerwień mnie ogarnia

Srebrzystość światła

Na rozpromienionej twarzy

Oddech dzikiej, namiętnej radości

Pulsem krwi sterowany

Wdech głęboki, wydech gorący...

Elektryczny dreszczyk emocji

Jak przy zatrzymaniu akcji serca

Niczym pisk nietoperza pośród nocnej ciszy...

 

I padają, jak podcięte lilie

Patrole policyjne

Co jeszcze przed chwilą, z szeptem na ustach:

"No pasaran..."

Nie wierząc oto, że bez promila we krwi

Na drodze krajowej B229

Tak sobie z Tobą

Bezwstydnie pozwalam...

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości