KOBIETA KULA KOBIETA KULA
246
BLOG

Powołanie Do Mistrzowstwa czyli Kula Uroczna Brzoskwinka

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 50

" - Nie bój się, młody panie! Cyganka wszystko ci powie.  Powie co było, co jest i co będzie.  Nie bój się.  (...)

Wzięła moją prawą rękę w swoje dłonie i długo ją oglądała i z jednej, i z drugiej strony.  Puściła ją, popatrzyła na mnie dość dziwnie i powiedziała:

- Będziesz wszędzie pierwszy.  I nikt ci wróżyć nie będzie.  (...)

W mojej głowie kołatało się radośnie:

- Będę wszędzie pierwszy. 

W niecały miesiąc później, po tak pięknej przepowiedni, że "będę wszędzie pierwszy" z głębokim bólem przekonałem się, iż we wróżby Cyganek wierzyć nie należy.  Wyrzucono mnie ze Szkoły Budowy Maszyn.  A kiedy uzasadniano mi przyczynę usunięcia ze szkoły, sam dyrektor Herzberg raczył powiedzieć:

- Jesteś pierwszym uczniem wyrzuconym z naszej szkoły.  Jesteś pierwszy, który na świadectwie rocznym nagromadził aż sześć dwój i więcej cię widzieć u nas nie chcę. 

Od tego czasu stale przekonywałem się,  że jestem pierwszy, ale nie od czoła pochodu.  "

Takimi słowami wspominał w ten deseń swe młode lata mój ulubiony Jasnowidz, Akhara Jussuf Mustafa w swojej książce "Pamiętnik jasnowidza".  Refleksyjność zaś naszła taką Kulę w temacie, względem zawiłości w jej zawodowym żywocie, spektakularnym zwolnieniem z miejsca pracy skutkującym.  Tak się bowiem złożyło, że mając urodzeniową Mistrzowską Jedenastkę, nie tylko ja raz jestem pierwsza, ale nawet i dwa razy.  Jak zaś można się dowiedzieć z Kobaltowych Okienek "Jedenastka jako liczba PRZEZNACZENIA - określana jest jako liczba OBJAWIENIA".  W ten deseń, gdzie ja się objawię, tak ludzisków w zamęt wprowadzam wielki, co opisują także samo w Kobaltowych Okienkach: "Jedenastka jest osobą, obok której nie przejdzie się obojętnie, ponieważ jej postać spowija poświata, której co prawda nie widzi się fizycznymi oczami, ale się ją czuje.  W jej oczach jaśnieje blask mądrości i objawienia.  ". 

Gdy ja owe Prawdy poznałam, tak pogodziłam się z faktem, że mnie obce ludziska na ulicy pozdrawiają spontanicznie, jak w zjawiskową poświatę zapatrzeni, myślałam przy tym jednakowoż naiwnie, że dzięki owej iluminacji także samo i zawodowe moje zajęcia do udanych należeć mogą.  Zaczęło się bowiem ciekawie dosyć, gdy mnie do fabryki na etat przyjęto.  Jak raz, od dnia pierwszego, wszystkim ja w oko wpadłam na tyle, że mnie oświeconym obdarzali uśmiechem.  Najśmieszniej mnie było na hali fabrycznej pracować, gdzie się wyłapywało z taśmy jakoweś Badziewie, montowane potem do wypasionych bryk zakompleksionych facetów, co im za tak zwane przedłużenie penisa służyć owe bryki mają we zwyczaju.  Badziewie owo, którego nikt prócz snoba w aucie swym nie potrzebuje, w rozmaitych kształtach i kolorach wyskakiwało z maszyny, a taka Kula z koleżanką za zadanie łapać je miała i dokonywać krwawo bezlitosnej selekcji.  Raz takowe badziewia krzywe były, a raz proste, co pracę wielce czyniło radosną, porównań do tego i owego względem, a także samo do uruchamiania alarmowej syreny, co Maszynowego Faceta stawiało do pionu.  Kiedy zaś przestój chwilowy w fabryce, czy też przerwa na posiłek, tak w aktywnej dyskusji temat interesujący można było uskutecznić.  W ten deseń mnie się na ten przykład koleżanka zapytała dlaczego taka Kula twarzy nie depiluje, co podobnież jest bardzo seksi.  Zawsze mnie się wydawało, że ja seksi jestem i bez depilacji, względem, że mnie ani wąs, ani broda nie wyrasta, a tu koleżanka mnie w światłach fabrycznej hali objawiła prawdy, ze ja meszek mam na twarzy.  Względem, że Anioł Stróż Chochlik mnie nie odstępuje, nawet i przy pracy w fabryce, odezwałam ja się w te słowa:

"Droga moja! Brzoskwinka też jest nieznacznie owłosioną na ciele, a pomimo tego, jednakowoż bardzo słodka.  ". 

Jak bowiem z Kobaltowych Okienek się można dowiedzieć "Indywidualność realizującej się prawidłowo Jedenastki zwraca na siebie uwagę otoczenia; jest to ktoś, nie tylko pełen inwencji, nawiedzony, ale posiada jakby "od zawsze" skrystalizowaną własną hierarchię wartości, których się trzyma i których potrafi bronić, gdy zajdzie potrzeba.  "

Tedy koleżanka zamilknąwszy w zdumieniu na owe argumenta, lecz cóż i z tego, jak odtąd z szerokim uśmiechem, co się tylko w pracy pojawiłam, przez całą halę fabryczną do mnie wołała: "Jest nasza Brzoskwinka!", przez co ja spłoniona pod męskimi spojrzeniami siadać do pracy musiałam, a ręce mnie drżały nad skrzywionym Badziewiem.  Nie wiadomo w ten deseń, czy awans był to, czy też kara za niezdrowe brzoskwiniowe rumieńce pod fabryczną upiorną lampą, wnet ja przeniesienie z hali fabrycznej na pokoje otrzymałam i z samym szefem biurko jedno dzielić mnie wypadło,  co konsekwencje swoje miało...

c.  d.  n. 

PS.

Aby nie było, że ja co zmyślam i zarozumiała jestem, tak cytaty względem Mistrzowskiej Jedenastki z następujących źródeł pochodzą:

forum.gazeta.pl

elayos.blogspot.de

 

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości