KOBIETA KULA KOBIETA KULA
421
BLOG

Sztuka Manipulacji czyli Kula i Wiedza Tajemna

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 115

"Siła wiary jest nieograniczona. Cokolwiek akceptujesz i wierzysz, że się spełni, w końcu się wydarzy. W rezultacie powinieneś wierzyć w szczęście, miłość, dobro ludzkości, a szczególnie w siebie. " napisał niejaki Richard Webster, autor "Twórczej wizualizacji dla początkujących",  co taką Kulę nad wyraz w dobry humor wprawiło, lubię ja bowiem bardzo, jak mądrale literaturę uskuteczniający, miast dyskusje jałowe prowadzić, z moimi poglądami się zgadzają. Tak się bowiem składa, że wiara człowiecza w temacie ludzkiego szczęścia i zadowolenia, na urlopie w Kraju Ojczystym, na różne próby wystawiana była, co w ten deseń mam ja tu zamiar, ku przestrodze, opisać.

Tak to, gdy się człowiek w podróż wybiera, najlepiej uczynić to w tajemnicy. W przeciwnym wypadku bliskie nam osoby, co do nich się wybieramy, a także samo i osoby co je w ten deseń opuszczamy, będą w trosce wielkiej, niepotrzebnie tak zwaną Telekomunikację finansowo wspierać i katastroficzne snuć wizje w temacie wypadków drogowych, uprowadzeń i morderstw, negatywne powodując energie we Wszechświecie, co jak wiadomo powoduje kumulacje sił nieczystych, wszelakimi makabrami skutkujące. Podróże w tajemnicy ponadto, dają w ten deseń człowiekowi wolność w temacie przedziału czasowego, potrzebnego na przebycie odległości, co jak wiadomo wielce zróżnicowane jest u każdego człowieka i takowe powolne kulanie się, gdy ten czy ów Adrenalina, fafnaście razy by ową drogę objechał tam i z powrotem, kąśliwe uwagi powodować by mogło, co także samo zaburza równowagę we Wszechświecie.

Tak to,  wybrała się w podróż taka Kula, wczesnym popołudniem, bo jak wiadomo wyspać się przed podróżą trzeba, miast się zrywać bladym świtem i na urlop jadąc, na tak zwaną Autobanę wjechać, wprost w korek pełen Adrenalin, co się wściekle śpieszą do swych zawodowych zajęć. Popołudniem zaś, na drodze tylko Wielkie Gabaryty, co się natenczas mogą przydać w celach oszczędnościowych, aby tak kieszeni, jak i Karawanu zbytnio nie nadwyrężyć.  Tak to, przyjemnie sie kulając, bez żadnej negatywnej adrenaliny, można sobie pięćset kilometrów przejechać i w sam raz na piękny wieczór, w przyjemnym zajeździe się zatrzymać, gdzie w celach relaksacji otrzymujemy w bonusie dostęp do zimnego piwa i szybkiego interneta.

Niestety! Jeszcze ja łyczka nie wypiłam, interneta nie włączyłam, a tu już się telefonicznie dobijają ci i owi Obywatele, co odkryli, że mnie nie ma i poprzez Telekomunikację konferencję uskutecznili, aby mnie zapytać jak ja się też czuję po takowej strasznie męczącej podróży, ile godzin w korku stałam i czy mnie się wypadek drogowy aby nie przytrafił, względem grobowego milczenia w temacie gdzie jestem i jaka tam pogoda, a także samo, o której godzinie ja jutro wyjadę, o której przyjadę i aby na drodze uważać, bo co chwila jest wypadek i czy ja sobie nie zdaję sprawy, że życie jest ciężkie i niebezpieczne?

I tu w sedno trafione jest zagadnienie z czego w ten deseń człowiek sobie sprawę zdawać powinien, a z czego lepiej, by inni Obywatele Negatywnie Nastawieni sprawy sobie nie zdawali. Tak się bowiem składa, że nie każden człowiek szczęścia w życiu dostąpić może z prostej przyczyny. Otóż takowy Obywatel Negatywnie Nastawiony, gdyby mu objaśniać zacząć, że wiara w swe marzenia i szczęście z ich spełnieniem związane, choćby to było życzenie bezpiecznego dojechania z punktu A do punktu B, za sprawą Twórczej Wizualizacji jest jak najbardziej możliwe, w czoło się puknie z rozmachem, z wyższością nas informując, że jesteśmy słabi na umyśle. Taka Kula, bowiem doświadczała już takowych pochopnych diagnoz różnych nieszczęśliwych osób, z siły umysłu człowieczego i płynących z niego możliwości, sprawy sobie nie zdających. Jak jednak wiadomo z literatury, usilna chęć wpływania na inne osoby, nawet by je uszczęśliwić, najczęściej powoduje opór, co pewnikiem mogą wyjaśnić dokładniej jakoweś prawa fizyki.

W ten deseń wszelakie Wizualizacje w szczęśliwości celach, należy czynić jedynie względem własnej osoby, choćby się to wydawało egoistycznym. Egoistycznym by to dopiero było, gdyby taka Kula o swych celach i marzeniach opowiadając, potem realizowała je bez trudu, wspierana Wizualizacją, a Negatywnemu Bliźniemu by co i raz tak zwany gul skakał.

Tedy ja Obywatelom Negatywnie Nastawionym i stroskanym na dodatek, przyjemność zrobiłam mówiąc głosem zbolałym, że wprost drogę przez mękę miałam, bo słońce okropicznie grzało, korek jeden za drugim, a tak plecy, jak i zadek mnie niemożebnie bolą, zaś w hotelu wielki skandal, bo piwo ciepłe, a interneta nie działają i tak ja jestem wykończona, że już w łóżku leżę i w sen zapadam.  Takowe informacje Obywateli Negatywnie Nastawionych zaspokajają w pełni, z satysfakcją mogą oni mruknąć, że jak zwykle ich osobisty Scenario się spełnił, miast następnym Scenario Macabra na następny dzień taką Kulę dręczyć. Życząc dobrej nocy, dodają jeszcze, że łóżko w hotelu na pewno niewygodne, ale takie to są skutki, skoro taka Kula, miast w samolota wsiąść, po takich paskudnych Autobanach Karawanem się kulać ma głupie pomysły.

Grzecznie ja się żegnam zatem, słuchawkę odkładam. Po czym otwieram zimne piwko,  nogi na stół kładę i Wizualizację Szczęścia uskuteczniam,  następnie zaś na Salon zaglądam,  aby sobie dyrdymałki pisać.

c. d. n.

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości