KOBIETA KULA KOBIETA KULA
555
BLOG

Grzeszne Świntuszenie czyli Kula Rozpustnica

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 59

Jak wiadomo z literatury, kobieta spod znaku Bliźniąt naturę ma podwójną i oczami jak chabry patrząc niewinnie, w głowie ma cosik całkiem innego.  Tak się bowiem złożyło, że taka Kula z niewinną miną o kilku dniach przerwy w pracy słysząc, kulać się już z radości w myślach zaczęła, aby okoliczności kilku dni wolnego wykorzystać i wraz z kumpelą swoją, Śmieszką zwaną, wśród końskich zalotników, rozpustę świńską uskutecznić.  Tedy w Karawan ja wsiadłam, z miną wielce radosną i piosenkę w temacie niepohamowania, jakowe tylko Porsche bez hamulców i Kulę Kobietę charakteryzuje, włączyłam sobie na Full tak zwany, a także samo i dałam gazu do dechy.  Karawan stęknąwszy rozkosznie, a elektryczna jedna kobieta odezwała się przyjemnym głosem, że będziemy sobie razem Folgen Di Sztrase Draj Hundert Kilometer.  Tak się bowiem złożyło, że Helmut von Nawigacja, jako ukryta opcja komunistyczna, względem nieustannych nawoływań w temacie Blajben Si Links, ostatecznie mnie wnerwiwszy, okrzyk "bingo!" ja zatem wzniosłam i przez okno z jadącego Karawanu jego wyrzuciłam, bo jak wiadomo, zawsze jest korzystniej komunistę zamienić na przyjemną kobietę.  Kobieta bowiem nie drze japy jak facet, co chwilę wymądrzając się w jazdy temacie, czy też trąbę jakowąś uruchamiając, kiedy się rzekomo za szybko jedzie.   W ten deseń, gdy się ja dowiedziałam od niej w temacie Folgen Si Dize Sztrase Noch Zehr Lange, kanapkę z szynką  sobie wyciągnęłam i oblizując się ze smakiem, przyczepiłam do jednego faceta, co Świąt jemu się święcić nie chciało i swe Gabaryty po Autobanach on poniewierał.  Ten zaś, przed taką Kulą uciekać zaczął, bo się jemu słusznie zdawało, że wykorzystanym będzie, aby Kula na nim zaoszczędziwszy, więcej środków na własne miała rozpusty.   Tedy z Karawanem, wiele po gonitwie za Gabarytem nie odchudzonym, wśród wioskowych zalotników końskich, co rżeli radośnie na mój widok, a jeden i osioł wśród nich, to nawet dychawicznie ryczał, przed Śmieszką ja się i córką jej, Poliglotką, z uśmiechem stawiłam.  Zaraz jednakowoż, mina mnie zrzedła, bo jak raz, Prawdy na jaw wyszły tego rodzaju, że na skutek praworządności mieszkańców okolicznych i głośnych protestów w temacie rozpustnych świństw w samym Wielkim Poście, tak się niekorzystnie złożyło, że rozpustne świństwa zostały przesunięte na okres poświąteczny, aby zbyt wielkiego skandalu nie było.  Tak to, przy stole usiadłyśmy zatem, przy butelce szampana, Sektem zwanej, miast świństwa czynić, krewetki soczyste ze skórek obierając, aby głody swe zaspokoić i fantazyjne na temat świństw czyniąc marzenia.  W ten deseń, ja opowiadać zaczęłam, jak ten i ów uważa za nieprzyzwoite, z rozkoszą obgryzać owłosioną skórkę, i oblizywać lubieżnie potem paluchy.  W tym temacie mnie Śmieszka powiedziała, ze niektóre facety, jak widzą takową kobietę, co rozpustnie się obżera, uważają to za bardzo seksi.  Tu się Poliglotka w rozmowę włączyła i co to znaczy "seksi" pytać zaczęła, z natarczywością jej wiek charakteryzującą i niczym się błahym zbyć nie dawała, a jeszcze i sama seksi być zapragnęła.  Tedy jej tłumaczyć trzeba było, że dzieckiem będąc, seksi być nie może jeszcze, bo na ten przykład biustów nie ma, co niektóre facety takowe biusty mają za słowa "seksi" charakterystykę, a myślą w owych biustów temacie takowe świństwa, co nawet takiej Kuli przy gorącym golonku z ostrą musztardą, do głowy nie przyjdą.  Tak to Poliglotka, naburmuszona wielce, do pokoju swego poszła, aby się natenczas niemoralną lalą z seksi biustem pobawić. Jak jednak wiadomo, u kobiet od lat najmłodszych już pragnienie celów swych osiągnięcia niezwykle silnym bywa, wyskoczyła natenczas Poliglotka z pokoju z wielkimi biustami, co jej po Kinderbalu zostały i oświadczyła uroczyście, że jak trzeba będzie, to ona je sobie nadmucha bardziej, a na sugestię aby z hukiem wielkim, takowe sztuczne seksi wyobrażenie nie pękło, odrzekła z uśmieszkiem, charakteryzującym przewrotność kobiecą, że spała na plecach będzie. 

Tu mnie w ten deseń refleksyjność naszła, że starania wszelakie i wyobrażenia w Kwestiach Seksi, także samo są przesadnie jak balon nadmuchane, przy pomocy na ten przykład, notek jak powyższa, co Kobietę Kulę w śmiech wprowadza taki, że zapomina o swych niespełnionych świństwach, co w dniu dzisiejszym się akurat odbywają.

:-)))

 

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości