KOBIETA KULA KOBIETA KULA
423
BLOG

Zawiedziona Infantylnymi czyli Kula i Filozofia Pragnień Człowieczych

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 33

Człowiek w swej marności,  pragnienia wszelkiego rodzaju nadmierne wykazuje w temacie tak zwanych międzyludzkich stosunków,  o czym się ja już poprzednio rozpisywałam filozoficznie,  ogłoszeniami z prasy polonijnej w Dojczlandzie,  jako materiałem badawczym, się posługując.  Tak to,  gdy o wyuzdaniu seksualnym i oczekiwaniach owego rodzaju była już mowa, w ten deseń ja się w dniu dzisiejszym skoncentruję na tym,  co też się człowiekowi,  prócz chęci zaznajomienia się z kobietą w celu wiadomym,  albo poznania faceta, który ma wszystko na miejscu,  w temacie ogłoszeń przytrafić może,  że o odpowiedzi na owe ogłoszenie,  to ja nawet nie wspomnę. Jak zwykle zatem, ogłoszenia ja tu przytoczę w ORYGINALNYM brzmieniu, bez poprawek ortograficznych i gramatycznych. Zacznę zaś od pani, co wielkie jej rozczarowanie ogłoszenia drobne w prasie przyniosły:

"Zawiedziona infantylnymi odpowiedziami na mój anons zapraszam ponownie do wspólnej drogi, jaką jest życie pana bez zobowiązań, zadbanego, przystojnego, do lat 52. Jestem niezależną, pełną gracji, wdzięku, elegancji, lubiącą sex kobietą. "

Cóż,  po analizie takiej Kuli,  nijak mnie się szanse tej pani, aby jakowegoś pana na wspólną drogę znalazła, realnymi nie jawią, względem, że dość infantylne mnie się wydaje, aby takowa kobieta, co ją wdzięk i elegancja charakteryzuje, a na dokładkę pełna jest gracji, nawet i w poczuciu zawiedzenia będąc, miast na pierwszej randce przynajmniej, to już z ogłoszenia emanować raczy tak zwanym sexem. Przejdźmy zatem dalej:

"Higiena 100% dyskrecji, żonaty spotka się z tobą. Mogę dla ciebie ugotować, przytulić, wydepilować, pieścić itp. 40/186/110 czuły, zadbany, wysportowany, okolice Greven, Emsdetten, Steinfurt. Dzwonić pon. -pi.  9. 00-16. 00 oczekuję pomocy. "

Tu, jak raz pomyślałam ja sobie o nieszczęśliwym patologu sądowym, co w 100% dyskretnej higienie się nieboszczykami zajmuje, a żona jego nie rozumie i nie kocha, bo jak tylko on by chciał jej co ugotować, to ona jego od garnków odgania,  bojąc się, aby jakowychś sztućców w pracy używanych, do kuchni przez roztargnienie nie przyniósł. Także samo i jakby ją chciał wydepilować, od zboków nekrofilów ona jego wyzywa, a pieszczot wszelakich jej się odechciewa. Tak nie dziwi, że pomocy on oczekuje jakowejś, jednakowoż nie wiedzieć dlaczego w ogłoszeniach matrymonialnych, miast się wybrać do jakowegoś psychologa. Być może i w godzinach od 9. 00 do 16. 00 taka Kula by telefon uskuteczniła, względem swej litościowości dla patologów, ale statystycznie szanse są małe, aby do rozmowy doszło, albowiem dawcy ogłoszeń telefonów zastrzeżonych zastrzegają się nie odbierać. Przejdźmy zatem do pana, co jemu nie jest strach, przynajmniej w temacie do kobiet dzwonienia i związanych z tym kosztów:

"Pan (32) pozna kobietę od 35 do 65 lat lubiąca nosić pończochy, spudnice, w celu miłej znajomości. Ja 180/75 proszę z polski lub z Hamburga. Napisz smsa, oddzwonię"

Względem, że mam telefon na guziki smsa ja nie napisałam, bo mnie się nie chciało palców nadwyrężać i w ten deseń nie dowiemy się zatem w jakim celu miłą znajomość można nawiązać jedynie z takową kobietą, co zakłada pończochy i spudnice, a z taką Kulą, na ten przykład, to by tak nie było miło, bo zakłada dżinsy i skarpetki.  Aby jednakowoż we Wszechświecie równowagę zachować, jednej pani ja się posłużę ogłoszeniem:

"Maria(60) romantyk, domator, niematerialistka, ładna, zgrabna, wysportowana, kocham ludzi starszych, cenię dobroć, uczciwość, nie toleruję zdrad, obłudy, tematy tabu. Hobby: maluję, wędkarz, sport, natura: Oszuści, zdrajcy, kombinatorzy, uzdrawiacze, muzyy, piszący wiersze, szukają sexu zatańczy:nie dzwonić"

Jak raz, na takowe ogłoszenie mnie szczęka z wrażenia wielkiego opadła,  bo jakże to być może, aby takowa domatorka niematerialistyczna, kochająca starszych,  pisała, że tematów tabu nie toleruje, a hobbistycznie zajmuje ją wędkarz. Tudzież sztuki malarstwa uskuteczniając, wyklucza ona poetów z zainteresowań grona, co przecież muzą by jemu być mogła, ku uzdrowieniu obojga. Owej pani zatem, dedykuję w celach rozwojowych, następne ogłoszenie:

" "Żyj i bogać się" jedniodniowe szkolenie łączące psychologię bogatctwa z inwestowaniem, Hannover(. . . )"

A także samo, na wszelki wypadek, ogłoszenie tej treści:

"Specjalne łaski można uprosić z okazji urodzin NMP, 8 września, szczególnie dla kobiet w stanie błogosławionym. Tel. "

W razie zaś, jak finansowo się człowiekowi  natenczas nie pobłogosławiło, tak na owo ogłoszenie może odpowiedzieć:

"Zdecydowanie i od zaraz! Przyjmę doświadczone panie do opieki nad starszymi ludźmi w Niemczech z językiem niemieckim na etapie dostatecznie komunikatywnym, najchętniej z prawojazdami"

Jak się tylko odgadnie, co to są owe Prawojazda, tak można pracę zacząć od razu, a jak nie, to język poldojcz podszkolić, bo może nam się takowa perełka w Dojczlandach trafić, co takowe napisze ogłoszenie:

"Mężczyzna (43) szuka kobiety, wiek i wszystko inne obojętne"

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości