KOBIETA KULA KOBIETA KULA
416
BLOG

Intymne Pieszczoty czyli Kula i Filozofia Poznawcza

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 29

"Pani spod znaku Bliźniąt i plotka idą za sobą krok w krok. Kobiety Bliźnięta uwielbiają wiedzieć o wszystkim, co się dzieje wokół nich. (...). Te obserwacje to doskonały materiał na pamiętnik, stronę internetową, blog, czy tekst kabaretowy, czym Panie Bliźnięta zajmują się w weekendy. Sprawi im też przyjemność pranie brudów, analizowanie działań innych osób oraz podsycanie plotek. ".

Tak to, bezlitosna literatura opisuje Kobiety Kuli przypadłości, co w znaku Bliźniąt się jej wypadło urodzić i w ten prosty sposób paskudnym plociuchem i wścibskim obserwatorem zostać. W ten deseń opis ten, a także samo brak winy mojej w temacie urodzenia się w takim , a nie innym Znaku, do wścibstwa i plotkarstwa mnie predysponuje, a względem, że akurat mamy weekend, tak ja się praniem brudów zajmę.

Tak się bowiem złożyło, że na emigracji zamieszkując, tak zwaną polonijną prasę ja kupuję, bo jak wiadomo integrację można przy kryminalnym serialu uskuteczniać, ale słowo pisane to jednak co innego niż jakoweś "Halt! Sztejen Blajben Oder Ich Szise!". Tak ja sobie myślałam, czytając polonijną prasę, aż doszłam do Działu Ogłoszeń, gdzie w ten deseń było napisane: "Darmowe ogłoszenia drobne drukujemy w ORYGINALNYM brzmieniu, bez poprawek ortograficznych i gramatycznych". Tu już wścibstwo i ciekawość górę wzięły, względem, że taka Kula czepić się lubi Tego i Owego, a jego własne wyrazy wypominając jemu, co on w tekście uczynił, w nerwację wprowadzać, co w ostatnim czasie, takiej Kuli kolejnym banem u jednego pana na Salonach poskutkowało, gdyż talent ja wykazuję w temacie męskości wątłej obnażania.

Tak to, lekturę ja owych ogłoszeń od "matrymonialne" zaczęłam.  A tam,  o zgrozo, takie rzeczy, że Kula to i owo na Salonach ujawnić postanowiła, w celach poznawczo-ostrzegawczych:

"Obywatelstwo Niemieckie 54/188 pozna panią szczupłą do 52 lat. Cel matrymonialny, sponsorowanie wspólnych wycieczek. Posiadam sałne solarium mój biznes (?)"

"Chudy, mały, impotent zapozna kobietę przy kości celem wspólnych wypadów na lody i nie tylko (...)"

"Wolny 58/170/75 pozna Panią zdecydowaną na pieszczoty intymne najlepiej w wochenende wiek 50-70 (...) proszę o przemyślane telefony"

"Miła nieznajoma. Ja szukam partnerki od 50-68 lat. Nie jestem żadnym dziadkiem. Nie znam polskiego, szczegóły na telefon. Serdecznie pozdrawiam. "

"Sympatyczny emeryt 67/165 pobyt stały, nie pije, niepalący, młody ciałem i duszą, odda serce miłej, wesołej pani od 55-65 lat, może być puszysta, kein Oma typ. "

Jak widać, oferty przebogate i do analizy filozoficzno - poznawczej, jak raz taką Kulę skłonić musiały. W ten deseń jako pierwsze, ja się zastanawiać zaczęłam w temacie, jakiej to płci jest Obywatelstwo Niemieckie, względem, że i ja obywatelstwo niemieckie posiadając, jednakowoż kobietą jestem, a na dokładkę nie lubię solarium. Następnie zaś chudy impotent moją uwagę przykuł. Skoro taki chudy, tak pewnikiem u niego dobry apetyt, co stanowić by mogło dla takiej Kuli, co sobie podjeść lubi, niemałą pokusę, lecz, jak się bardziej w owo ogłoszenie zagłębić psychologicznie, tak by się może okazało, że podczas konsumpcji lodów, on by zaczął gadać o swojej impotencji i w ten deseń, na tak zwane "i nie tylko", co by ewentualnie być mogło dobrym obiadem, by mnie natychmiastowo przeszedł apetyt. Intrygującym mnie się natenczas wydał pan, co zastanawiać się radzi, względem do niego telefonowania, rozsądek wykazując. W końcu jak on tylko w wochenende pieszczoty intymne zapewnić może, z tego wynika, że w tygodniu on pracoholikiem jest jakowymś. Pieszczoty intymne z pracoholikiem, po całym tygodniu pracy zaś, to niebezpieczeństwo jest zgonu owego pracoholika wskutek wyczerpania i taka kobieta, co sobie sprawy wcześniej nie przemyśli, w kryminale, za nieumyślne spowodowanie śmierci, może wylądować. Następnym typem, tak nawet zajmować się nie warto, bo choć szarmancko pozdrawia, tak analiza charakterologiczna takiej Kuli, po szeregu obserwacji samczych zachowań, na tak zwanych Salonach, wykazuje niezbicie, że jak kto pisze: "nie jestem żadnym dziadkiem" i do tego wykazuje nerwacje, tak nie tylko dziadkiem jest, ale do tego znerwicowanym i także samo z takowym kontakt, jego apopleksją, po ujawnieniu owego dziadostwa, może się skończyć, a nam, drogie panie, znów zagraża kryminał. Ostatni pan mnie się zaś wydał dosyć sympatyczny, względem tolerancji dla tak zwanych kobiet puszystych. Tak się jednakowoż zastanawiać zaczęłam, względem tego, co to takiego jest w kobiecie, przez emerytów zwane "Oma typ". Jak się przedstawia typowa Oma, a jak w wieku Omy pozostając, jak Oma nie wyglądać, co dyskwalifikacje nam matrymonialną u takowego młodego ciałem i duszą emeryta może uczynić. Pomyślałam ja w ten deseń, że za młodszym panem zerknąć trzeba, co umysł może jeszcze u niego niezbyt skostniały w konserwatywności, a fantazję ułańską w poszukiwaniu partnerki posiada.

"Samotny kawaler bez dzieci i nigdy nie żonaty (41) brunet, niepalący, szukam panny bez dzieci dochodzącej z G. Śląska tylko na stały związek. Zapraszam. "

No, tu mnie zaskoczył w wielkiej szczerości, skoro na wstępie wyznał on, że nigdy nie żonatym jest kawalerem, a także samo i dzieci nie posiada, ani z kochanką, ani z żoną. Jak on sobie jednakowoż wyobraża taką pannę, co w celu stałego z nim związku, dochodzić będzie na piechotę, ze Śląska do Niemiec, tak ja nie wiem. Dobrze jednakże, że na wstępie on zaznacza, że panna ma być bez dzieci, wszak takowe wędrówki, to i dorosłego chłopa w kwiecie wieku mogły by wykończyć.

Taką Kulę zaś, lektura owa natenczas cokolwiek wykończyła, ale względem, że ciekawość u mnie wielka i do analiz filozoficznych w temacie międzyludzkich stosunków jest zamiłowanie, babskimi ogłoszeniami ja się postanowiłam w następnym czasie zająć, że o ogłoszeniach w temacie wyuzdanego seksu, to ja nawet nie wspomnę.

 

c. d. n.

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości