KOBIETA KULA KOBIETA KULA
997
BLOG

Fotoszoting czyli Kula i Zatracenie Pomroczne

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 491

 

Jak raz taka Kula o zmianie nastawienia i cudach z niej wynikających ledwo co i napisała, a Prawa Wszechświata już starań dołożyć pragną na każdym kroku, aby owe Prawdy Objawione w życiu takiej Kuli, co i rusz uskuteczniać.

Tak się bowiem złożyło, że w zeszłą sobotę, u najlepszego w naszym mieście fotografa, mnie pracować wypadło, i na tak zwanym Bjuti Fotoszoting , Mejk Apy uskuteczniać. Ukryta za ogromnym parasolem, co światło sprytnie odbija, a delikwentkę co bez Mejk Apa za Brunhildę można by śmiało w zamczysku jakowymś zatrudnić, sprytnie zasłaniał, uwijałam się z wielkim oddaniem w pędzelki uzbrojona i jak to taka Kula, zatraciwszy zmysły, o tym ziemskim padole ja zapomniałam. W wyobraźni mojej bowiem, wiele jest zakamarków i jak tam ja wsiąknę, tak zwana Droga Wyjścia jest mnie wielce odległą.

W związku zaś z owymi okolicznościami, uwadze mojej jedna paniusia umknęła, co także samo na owe Bjuti się zjawić raczyła i przy samych drzwiach już swe paskudne, tak zwane Cechy Charakterologiczne objawiać i jak raz, zegarkiem marki Mania Armania, czy innym badziewiem, Frau Fotografin przed oczami machać i swe arystokratyczne, tak zwane Maniery uskuteczniać. Tak to bowiem bywa, że takowe paniusie, co się im od oglądania seriali, o tak zwanych Sferach i Aferach, w głowie zamęt zrobił tego rodzaju, że w tak zwanych Innych Rzeczywistościach żyć im przyszło i nijak się im z owego zamroczenia obudzić nie chce. Bywa jednak i tak, że na Frau Fotografin one trafić mogą, co im ona w trymiga objawi, że Drzwi Fotostudia na PorszeNojnAjnsAjns za wąskie się trafiły i jak raz taka paniusia owego Porsze, czy inny Luksleksus, za drzwiami zostawić musi. Tak się i natenczas, z paniusią ową stało i jak w Kuli się rączki dostała, skurczona w sobie była na tyle, że naprostować ją ja zapragnęłam, powodów skurczenia nieświadoma będąc.

Jak wiadomo z literatury, aby skurczoną paniusię rozprostować, trza jej jakowyś komplement powiedzieć, i jak raz, najlepiej jakowąś garderobę czy inny badziew pochwalić. Odezwałam się ja więc w te słowa:

"O, wyjątkowy sweterek, Szanowna Frau ma na sobie, poezja wręcz, aż oczu ja oderwać nie mogę. . . "

Frau zaś, na to odrzekła:

"O, to wprost od Lager Felda"

Na te słowa zaś, dech mnie zaparło, bo co jak co, ja się tam po żadnych Wygwizdowach czy innych Feldach, w poszukiwaniu Lagrów z odzieżą włóczyć nie muszę. Współczucie ja więc owej paniusi okazałam wielkie, względem takich paskudnych okoliczności zdobywania ciucha. Jak raz, pani Rozalka SzajseSzajse, sąsiadka moja mnie się przypomniała, co sprytem swym, pod niemieckimi łóżkami sprzątając i majętne Frau na litość biorąc, też jakoweś Kolekcje sobie gromadziła, a i zarobek za sprzątanie na dokładkę miała. Widać, to bieganie po Feldach i jakoweś Lagry, a także samo spryt Rozalki SzajseSzajse, Skurczoną Paniusię przygnębiły, względem, że na dobre ona zamilkła. Patrzyła tylko spod oka na Kulę, co akurat względem Mejkapu uskuteczniania na rękę mnie było, a także samo i akcja w temacie Fotoszoting sprawnie i szybko przebiegła.

Kiedy zaś dzień pracowity, czarną kawą został nagrodzony, Prawda O Jędzy Z Zegarkiem, w zacisznym Fotostudio, z dzikim śmiechem ujawniona została, co filozofowaniem takiej Kuli poskutkować musiało. Względem tak zwanej Człowieczej Przyziemności, postanowiłam ja Duchowość swą rozwijać, co do wielu paranormalnych zjawisk, jak raz taką Kulę doprowadzić znów musiało, albowiem. . .

c. d. n.

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości